اینجا مدرسه نیست

اینجا مدرسه نیست

قبل از خواندنم به وبلاگ پیشین سری بزنید
اینجا مدرسه نیست

اینجا مدرسه نیست

قبل از خواندنم به وبلاگ پیشین سری بزنید

من از تو معذرت میخواهم!

  

بعد از اینکه دکتر گفته بود: چیزی به نام تخمک در بدنت وجود ندارد و نگران باردار شدنت نباش و حتی اگر روزی بخواهی باردار شوی باید از کسی تخمک بگیریم و در بدنت جایگزین کنیم خیالم راحت شده بود.

من از تو معذرت میخواهم که خیالم راحت شد و مطمئن شدم وسیله ی آمدنت به این دنیا نخواهم بود.من بابت اطمینان بیجایم به علم ناقص پزشکی از تو معذرت میخواهم که چند ماه بعد در یکی از آزمایشها پزشک مشکوک شد و با تست بارداری مشخص شد یک تخمک همان ماه دلش خواسته وجود داشته باشد و حتی بیشتر از آن دلش خواسته پایش را فراتر بگذارد و بیاید توی دنیا.

من بابت اینکه دلم لرزید از این اتفاق محال و تورا وارد این دنیا کردم معذرت میخواهم.

خیلی شبها کنارت دراز میکشم و با خودم میگویم چه ظالمانه خودخواهی کردم و جلوی آمدنت به این زندگی بی سامان را نگرفتم.

برایت زود است خیلی چیزها را ببینی،بفهمی و تجربه کنی...میدانم

دخترکم من از تو معذرت میخواهم که سالها پیش ته دلم گفتم شاید با آمدنش چیزی تغییر کند...

من از تو و تمام فرشته های بی گناهی که تجویز میشوند برای تسکین زخم و درد زندگیهای مریض معذرت میخواهم ...

______________________

پ.ن:سال نو تک تکتان پراز شادی برکت و نکوبختی...

پ ن: گاهی که نتوانم پستها را اینجا بگذارم در صفحه ی اینستاگرامم آپلود میکنم.

جستجو بفرمایید: injamadresenist


نظرات 10 + ارسال نظر
ماندگار شنبه 2 تیر 1397 ساعت 18:39

کجایی دختر؟؟؟ چرا نمینویسی؟؟

بچه نو مبارک دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 15:43

سلام
بعد مدتها دوباره اومدم
نبودی ما هم رفتیم سیزده بدر تا حالا خخخخخخخخخ
مبارکههههههههههههههههههه
چه خبر خوشییییییییییی
بچه ای که خدا داد حتمن حکمت و قسمت و نون و برکت و شادی و غمش هم خدا داده.
پس توکل کن بخدا
یادت باشه اگه تمام دکترا جمع شوند و بگن نمیشه و خدا بخاد بدان میشه.
بجای ناراحت کردن خودت فکر زندگی خوش سه نفره خودتون باشید.
دنیا ارزش غم غصه نداره.
شاید این یکی پسر باشه

سلام
این یکی؟بچه ی نو؟
واقعا قضیه این نیست

شادی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 09:32

سلام. بنویس دیگه دختر

آبگینه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 19:02 http://abginehman.blogfa.com

چقد شیرین
معجزه ات رو هر روز ببوس

رهـآ شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 17:06 http://rahayei.blogsky.com

عزیزم ان شالله خوشبختی ُ موفقیت ِشُ ببینی

بانو چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 21:12 http://banoo-asemani.blog.ir

ان شالله یه روزی میرسه که سختی ها رو پشت سر میذارین و برای این صبر زیبا به خودتون افتخار میکنید... توکل به خدا دوست خوبم

تیلوتیلو چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 17:21 http://meslehichkass.blogsky.com/

من تو اینستا میخونم
اما انگار اینجا یه حال و هوای دیگه ای داره

یکی جمعه 10 فروردین 1397 ساعت 15:39


سال نو شما هم مبارک

ممنونم

راما دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 08:40

سال نو بر تو و فرشته کوچولوت مبارک عسل جون
انشالله سال بسیار با آرامشی داشته باشی
من هم اینجا رو چک میکنم هر اینستا

ممنون مهربون همراه

سارا یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 14:26

شاید باید به چشم معجزه بهش نگاه کنی. دل ما انسانها کوچیک هستش و قطعا روزی به معجزه بودن این اتفاق پی خواهی برد.

معجزه س برای من ...اما کاش خودش دلش آروم باشه همیشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد